Some updates

Tjena alla läsare

Det är ett tag sedan vi skrev här.

I påsk så var vi på träningsläger i Målilla och körde skydd med Sverker Lindblad. Alma gillade det skarpt och vi fick en hel del gjort. Alma växte på sig och vi blev mer ett par än vad vi varit innan. Gnället var nästan borta.

Förövrigt så har va varit väldigt sparsamma med träningarna. Vi har kört ett par spår, lite uppletande och lydnad.
Just nu vi uppe i Ljusdal och jobbar. Förhoppningsvis nästa vecka kan vi komma närmare hem. Några mil iaf. Vi får se vad de beslutar.
Husse hoppar på kryckor efter att vridit foten i skogen på jobbet. Ska in på röntgen idag och se vad de säger. Inget jag vill göra utan helst vill jag jobba. F-n vad jobbigt det är att hoppa på kryckor.

Har anmält till några spårtävlingar och nu återstår ju bara att se om man kommer med och om foten funkar till dess. Vi får ta det som det är.

Alma tycker det är piss att bo i husvagn men säger jag att vi smka åka till Bosse så blir hon så himla glad. Direkt ut till bilen. Bosse är en Engelsk stafforshire bullterrier som bor i Strömstad. Han bor helt fritt så de kan vara ute och leka hela dagarna. Alma gillar det skarpt. Här finns även några hästar som hon tittar till lite då o då. I huset sidan om bor en schäferhane som heter Ante. Han är stor och lite otäck ibland tycker Alma men för det mesta funkar det bra.

Nästa helg den 13-16 ska vi åka till Kalmar och tömma vårt hus. Hyreskontraktet går ut och jag blir tvungen att flytta. Får se vart vi landar denna gången. Inget är klart och så länge jag ligger ute på jobb så känns det ganska meninglöst att ha ett hus som bara står.

Ha det gott så återkommer jag med updates as soon as possible.

Kram från Alma o Magnus

Kommentarer
Postat av: Ann

Hejsan! Tänkte bara säga att jag har startat en blogg till, där jag berättar om hur det går med körning och lite så. Den är www.Dixyskolan.blogg.se kolla gärna in och lämna gärna någon kommentar om du tycker det behövs ;)

Hoppas nu du och Almis har de bra där uppe.

Kram

2010-05-19 @ 10:05:20
URL: http://flummizann.blogg.se/
Postat av: Suzz

Hörrö... vart är bloggandet om Aqua? ;)

2010-08-20 @ 11:21:25
URL: http://suzzter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0