Nu bär det av

Imorgon måndag ska ajg åka iväg till Ljusdal för ett nytt projekt med jobbet. Vi ska upp och trädsäkra järnvägen. Det betyder att vi kommer att fälla en massa träd längs järnvägen så de inte faller ner över ledningarna.
Vi ska  vara uppe i Ljusdal en månad ungefär sen kan vi komma att jobba längs sträcka Gävle-Borlänge alt Gävle- Stockholm. De har pratat om en sträcka Kalmar- Göteborg men det är inte klart ännu. På sätt och vis hoppas jag vi kommer att vara här nere men jag trivs himla bra i mellan Sverige med.

Alma ska vara kvar här hemma hos min brorsdotter. Hon bor här i huset nu fram till påsk och ville ha Alma här som en liten vakthund. Känns tryggare för henne att ha Alma här. Vi bor på landet och man vet aldrig vad det är för folk som drar runt här. Sen hinner jag komma på plats med uppe i Ljusdal.

I påsk åker jag och Alma på träningsläger i Målilla. Ska bli kul och komma iväg. Ska träna för Sverker Lindblad. Ska bli intressant att se vad han har att komma med.
Alma har blivit betydligt tystare och det känns jätteskönt.
Vi hade anmält oss till 3 elitspår men de har blivit inställda pga av snön.
Här hemma har nu snön nästan försvunnit helt. Känns rätt skönt att den är borta men med tanke på att man nu åker upp till den igen gör en lite vemodig. En sak är säker iaf. Den försvinner där med.

Ha det nu gott så återkommer jag efter påsk.

Ha det gott

GLAD PÅSK önskar Alma och Magnus

Kommentarer
Postat av: Almis favorit ;)

NU börjar det juh faktiskt snart lida mot jul igen, påsken e över för lääängesedan ;P Nu väntar jag mig en uppdatering farbor lille ;) Hoppas du har de toppen. Saknar dig och Almisen såå mkt. Kramiiizar från miig :)

2010-04-17 @ 17:55:29
URL: http://flummizann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0