Utkast: Idag är ...

Idag är det en stor dag. Flyttsläpen står parkerad utanför huset i Osby och ska snart fyllas med möbler. Har sån tur att jag får låna den gratis av en kompis far. Han är snäll han. Erbjöd sig själv att låna ut den. Visste inte ens att han hade en sån släp men tydligen och det är bra.
Flytta är ju djä.. påfund. Hade helst sett att jag sluppit men när pengarna styr i familjen Svenssons så är det bara till att röra på sig igen.
Skit samma. JAg får ett bättre hus, bättre arbetskamrater( inga fel på de jag hade innan) och närmare till storstan Kalmar.
Kommer att bo på landet. Skogen, fälten och havet alldeles in på knutarna. Härligt. Kan vara skönt att gå ner på kvällen och ta ett kvällsdopp innan det är tid för sängen.
Hundarna kan bada och simma och det gillar Alma. Enna vet jag inte ännu men det får vi se.

Nu ser jag fram emot nästa helg då vi ska göra ett nytt försök i Högre spår. Hoppas det går vägen denna gången. Jag vill så gärna komma upp till Elitklass.
Det kommer en vacker dag.

Enna har nu i natt sovit sin första natt utanför buren. Hon Har varit lite rastlös under natten men framförallt på morgon kvisten då vi brukar gå upp. Då kommer de båda två och ska ha upp mig. MEN idag ville husse sova. Är ledig och då vill man sova lite.

Har haft en fruktansvärd smärta i min nacke nu ett par dagar och det har mest varit när jag vridit på huvudet. Fick lite massage i onsdagskväll men det hjälpte inte mycket. Fick en ny behandling igår av brorsans dotter + två ipren så nu känns det bättre. Sen att man ska bära möbler är väl inte det optimala men det får gå. Jag kan vila nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Tyrannosaurus Lexi

Tjena tjena!



Ja flytta suger delux mycket, bland det värsta jag vet. Hoppas det går bra på högretävlingen, men som du själv sa...går det inte nu går det sen!



Ha det!

2009-02-22 @ 13:31:59
Postat av: torulf

de e bara o ge järnet

lycka till

uffe o arvak

2009-02-26 @ 10:00:57
URL: http://avigearvak.blogg.se/
Postat av: Husse o Arek

Lycka till med flytten Magnus! Du har ju som tur flytthjälp av Enna o Alma så det ska nog gå bra...



Må gott!



Husse

2009-02-28 @ 09:45:00
URL: http://arek.blogg.se/
Postat av: elin♥

Hej!

Hur har din vecka varit?

2009-02-28 @ 09:48:11
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0