Jä.... snö

Jaha så kom då skiten från himlen ner seglandes. Snön

Jag brukar gilla snö men jag vill ha en halv meter på lillejulafton och efter tretton helgen ska den försvinna. Då är det först och främst en riktig jul och en riktig vinter. Inget slask som bara sabbar allt.
Just nu blir det bara slask av det och det sabbar mina planer för denna veckan.
Visst det ljusar upp lite i vintermörkret men då ska det vara kallt och en massa snö.

Idag har det bara varit en promenad med hundarna. Passade på att ta lite bilder på dem när de lekte i snön. Alma kan vara lite burdus i sitt lekande och jag gillar inte det riktigt. Att de springer och busar är sin sak men att putta omkull gillar jag inte. Fenja lär väl snart springa ifrån henne skulle jag tro. Den lilla vesslan. Smidig som tusan är hon.

Just nu ligger de och sover. En i soffan och en under hörnbordet.

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Britta Aasvold

Snö kan dom ha i Norrland. Jag vill ha sommar. När börjar du tävla med Fenja nu har du ju haft henne några dagar. Kul du har börjat blogga igen.



Britta med pudlarna (måste skriva ut min ras så du får skämmas över dina bekanta)

2008-12-04 @ 16:00:59
Postat av: kerstin m grytan

Fenja verkar jätte mysig men du har väl sett att hennes kull inte finns med på SKK-s hunddata!!!! Ingen avel inget brukstävlande om inte hon är reggad.

2008-12-04 @ 20:02:37
Postat av: Husse o Arek

Hallo Magnus!

Visste inte du redan startat upp en ny blogg! Såg det först i dag. Kul!!!! Tittade lite på fotona av Fenja och det ser ju riktigt trevligt ut. Hoppas allt går bra nu.



Lycka till!



Husse

2008-12-05 @ 20:31:09
URL: http://arek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0